Zaterdag 15 november om 11.00 uur
Sint-Antoniuskerk (Blankenberge)

Sinds 1866 wordt Koningsdag gevierd op 15 november, de datum van het naamfeest van Leopold (in de Germaanse kalender) en van Albert (in de gewone kalender).
Ook onze kerkgemeenschap, Pastorale Eenheid Maria, Ster der Zee, organiseert telkenjare het ‘Te Deum’ en nodigt daarop de lokale gezagsdragers en verantwoordelijken uit, alsook de vertegenwoordigers van de vaderlandslievende verenigingen, militairen, politie, brandweer en uiteraard ook de gelovige gemeenschap.
