Categorieën
Archief 2025

Te Deum

Zaterdag 15 november om 11.00 uur

Sint-Antoniuskerk (Blankenberge)

Sinds 1866 wordt Koningsdag gevierd op 15 november, de datum van het naamfeest van Leopold (in de Germaanse kalender) en van Albert (in de gewone kalender).

Ook onze kerkgemeenschap, Pastorale Eenheid Maria, Ster der Zee, organiseert telkenjare het ‘Te Deum’ en nodigt daarop de lokale gezagsdragers en verantwoordelijken uit, alsook de vertegenwoordigers van de vaderlandslievende verenigingen, militairen, politie, brandweer en uiteraard ook de gelovige gemeenschap.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Deze site gebruikt cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door verder te gaan op deze site ga je hiermee akkoord.